YEoS-AW i GBG: Bygg ett starkare varumärke
Välkommen till en inspirerande AW där vi med spännande gäster på scenen djupdyker i konsten att bygga starka varumärken och visuell identitet som engagerar din målgrupp – en avgörande faktor för bolag med tillväxtambitioner.
Tål ditt varumärke tillväxt?
Vi inleder kvällen med att lyssna till Erik Lundgren, grundare av vertikalodlingsbolaget Ljusgårda, och den varumärkestransformation som gjorts till Supernormal Greens. Därefter lyfter vi blicken och pratar kring hur starka varumärken skapas genom strategiska val, storytelling och kreativ marknadsföring, tillsammans med Adam Claesson, QueensLab och Jens Östgaard, Walborg Ventures. För tål alla varumärken tillväxt?
Lansering av YEoS nya kostym
Vi firar också lanseringen av nya yeos.se, där QueensLab tagit tag i uppgiften att uppdatera varumärket YEoS. Följ med bakom kulisserna på de vägval som gjorts – för hur tar man sig an att göra en förändring som både ska tilltala nästa generation kunder/medlemmar, samtidigt som befintliga medlemmar/kunder ska känna sig hemma?
Efter programmet fortsätter AW:n, och för dig som vill väntar möjlighet till spontan YEoS-middag kl.20.
Boka din kostnadsfria plats
Missa inte chansen att få ny kunskap, träffa andra likasinnade och boosta ditt varumärke. Kvällen är öppen för dig som medlem i YEoS/alumn i Forever YEoS, samt för dig som gästspelande entreprenör upp till 30 år med intresse för YEoS som sammanhang.