Så bygger du en outstanding kundupplevelse

Du har en bra produkt, genomtänkta försäljningskanaler och en vision att vilja förändra din bransch. Men har du synat din kundupplevelse i sömmarna och gjort hemläxan när det kommer till definiera och designa bolagets viktigaste kundresor?

Med kunden satt i centrum för all utveckling kommer oanade möjligheter att uppstå. Och tvärtom – med för mycket fokus inifrån och ut, kan dina kunder sparka alla anställda i ditt företag – genom att helt enkelt välja någon annan.

Välkommen till ett erfarenhetsutbyte där kundupplevelsen står i fokus, under ledning av Martina Klingvall, Telness. Ta del av Martinas insikter och utbyt tankar kring hur du kan stärka din affär genom att inkludera och engagera kunden ännu mer i fler processer

Vi diskuterar

  • Hur kan du hitta sätt att prioritera och naturligt interagera med kunder för att samla relevant feedback?
  • Hur kan du mäta kundnöjdhet och vilka KPI:er kan vara högst användbara?
  • Hur definierar och designar du bolagets viktigaste kundresor?

Tid och plats + anmälan

  • Torsdag 17 februari kl 12.30-13.30
  • Anmäl dig genom att tacka ja till event på Facebook. Länk delas genom kalenderinbjudan samt i interna Facebookgrupper. Webbinariet är öppet för dig som medlem i YEoS eller alumn i Forever YEoS.

Mer om Martina Klingvall

Martina Klingvall grundade telekombolaget Telness i slutet av 2016 utifrån upplevelser inifrån en bransch som var starkt präglad av missnöjda kunder. Med 4.8 (5) i omdöme hos Trustpilot och ett utpräglat kundfokus är Telness en disruptiv aktör nu som står inför en internationell expansion.

Information

Startdatum
17 February